مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-02سياسي

تذکر جدی استاندار یزد به هواپیمایی آسمان/ درصورت تکرار تاخیر پرواز را حذف می کنیم


استاندار یزد در خصوص تأخیر های پی در پی شرکت آسمان گفت: به این شرکت هواپیمایی تذکر جدی دادیم و در صورت تکرار تاخیر حذف پرواز در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در پاسخ به اعتراض مسافران شرکت هواپیمایی آسمان که به دلیل تأخیر انجام شده است، اظهار کرد: به این شرکت هواپیمایی تذکر جدی دادیم و در صورت تکرار حذف پرواز این شرکت در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان این که شرکت ماهان نیز در یزد پرواز دارد، افزود: با این شرکت هواپیمایی مذاکراتی داشتیم که بعد از حصول نتیجه اطلاع رسانی می شود.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به این که یزد به رغم داشتن جمعیت مناسب و برخورداری از واحد های بزرگ صنعتی و معدنی فاقد شرکت مستقل هواپیمایی است، گفت: استان یزد به شرکت هواپیمایی مستقل نیاز دارد.

فاطمی برنامه ریزی برای راه اندازی یک شرکت مستقل هواپیمایی در استان را در دستور کار جدی داریم، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها انجام شده، چهار دستگاه هواپیما در هفته دولت نیز خریداری می شود و در اولین فرصت این شرکت کار خود را در فرودگاه شهید صدوقی آغاز میکند.

به گفته مسافران معترض پرواز شماره 3744، هواپیمایی آسمان، قرار بود ساعت 17 و 10 دقیقه از فرودگاه مهرآباد به سمت یزد حرکت کند که بدون اعلام دقیق میزان تاخیر کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جدی استاندار یزد به هواپیمایی آسمان/ درصورت تکرار تاخیر پرواز را حذف می کنیم

تذکر جدی استاندار یزد به هواپیمایی آسمان/ درصورت تکرار تاخیر پرواز را حذف می کنیم