مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-26سياسي

تمام تلاش دولت و مسؤولان استانی ارتقای وضعیت اقتصادی مردم است


تمام تلاش دولت، مسؤولان استانی اردبیل و مجموعه های حمایتی در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی و تأمین حداقل ها و استانداردهای اولیه زندگی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست هیأت مدیره مرکز خیریه توان بخشی و نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: مجموعه حاضر به نام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل(ع) است که با با تأسی به خصلت ها و منش آن حضرت، همواره در برطرف کردن مشکلات و نیازهای مردم به ویژه خانواده های نیازمند زبانزد بوده اند.

وی افزود: ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه فقر است که از بین بردن آن تنها با همت و عزم همگانی و همراهی و مساعدت خیرین بزرگواری است که در سطح استان اردبیل به یاری نیازمندان می شتابند.

استاندار اردبیل بیان کرد: تمام تلاش دولت، مسؤولان استانی و مجموعه های حمایتی در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی و تأمین حداقل ها و استانداردهای اولیه زندگی مردم است تا در این زمینه گام های اساسی با همراهی مردم و گروه های جهادی برداشته شود.

گفتنی است؛ در این نشست که پس از بازدید استاندار اردبیل از بخش های مختلف مرکز خیریه توان بخشی و نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، اعضای هیأت مدیره مسائل و نیازمندی های این مرکز را با استاندار اردبیل مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش دولت و مسؤولان استانی ارتقای وضعیت اقتصادی مردم است

تمام تلاش دولت و مسؤولان استانی ارتقای وضعیت اقتصادی مردم است