مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-26سياسي

اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت های گردشگری مغفول مانده است


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی گفت: حوزه گردشگری یک نکته مغفول دارد که آن هم اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است که در وزارتخانه استارت آن زده شده است.

- ایسنا/فارس معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی گفت: حوزه گردشگری یک نکته مغفول دارد که آن هم اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است که در وزارتخانه استارت آن زده شده است.

جواد واحدی سه شنبه 6 اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس بیان کرد: فارس استانی مستعد در همه امور به ویژه گردشگری است و لذا اقتصاد استان با این حوزه متحول خواهد شد.

واحدی خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت فارس، این استان می تواند نمادی برای سایر استان ها در معرفی و تقویت جاذبه های گردشگری باشد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه وزیر میراث نیز نگاه ویژه ای به استان فارس دارد، گفت: قابلیت بالایی در حوزه سرمایه گذاری به ویژه برای سرمایه گذاران حاشیه خلیج فارس در استان فارس وجود دارد.

واحدی مجددا تاکید کرد: باید تمام پتانسیل ها برای جذب سرمایه گذاری در فارس به کار گرفته شود و بروکراسی اداری، آفتی برای فراری دادن آنها نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت های گردشگری مغفول مانده است

اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت های گردشگری مغفول مانده است