مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-26اجتماعي

پیش بینی بارش های پراکنده طی روزهای آینده در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: طی روزهای پیش رو شاهد آسمانی بهاری همراه با رگبارهای پراکنده در ارتفاعات استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: روزهای آینده کماکان جریانات نسبتا شمالی در منطقه حاکم است که با عبور متناوب امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی همراهی دارد.

وی افزود: طی روز چهارشنبه با افزایش ناپایداری کماکان شاهد رگبارهای پراکنده هستیم که شرایط برای بارش در ارتفاعات مهیا خواهد بود و بارش در برخی مناطق به صورت نقطه ای شدید خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه هرچند از ناپایداری آسمان کاسته می شود اما آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با رگبارهای پراکنده و در ارتفاعات پیش بینی می شود که مقدار بارش ها نیز چندان قابل ملاحظه نیست.

اسدی با اعلام اینکه اواخر شنبه و روز یک شنبه با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شاهد بارش های پراکنده باشیم، تصریح کرد: در مجموع نوسانات دمایی چندانی طی روزهای پیش رو نخواهیم داشت و هوایی بهاری را شاهد هستیم.

وی  در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش رو به صورت موج کوتاه پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های پراکنده طی روزهای آینده در آسمان مازندران

پیش بینی بارش های پراکنده طی روزهای آینده در آسمان مازندران