مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-04-25سياسي

استقبال دانشجویان از برنامه های مذهبی/ حضور در مراسم شب های قدر گسترده بود


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان گفت: خوشبختانه استقبال دانشجویان از برنامه های دینی، مذهبی، - فرهنگی و اجتماعی، خوب و گسترده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه لرستان و محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، آیین دینی و معنوی شب قدر در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

این آیین معنوی شامگاه یکشنبه، 4 اردیبهشت ماه برگزار شد و تا ساعات نزدیک به سحر دوشنبه، 5 اردیبهشت ماه، تداوم یافت.

دانشجویان به قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر و قرائت دعای زیارت عاشورا پرداختند و از شامگاه تا بامداد، با پروردگار مهربان، راز و نیاز کردند.

همچنین در بخش مهمی از این آیین معنوی و انسان ساز، سرپرست دانشگاه لرستان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و دانشجویان دانشگاه در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حاضر شدند و در آنجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سرافراز و تجدید بیعت با آرمان های شهدای والامقام، به قرائت دعا پرداختند.

شب قدر شب تفکر، خودسازی و جامعه سازی علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رییس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در سخنانی در جمع دانشجویان گفت: شب های قدر که در ماه مبارک رمضان هستند شب های تفکر، تأمل و خودسازی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانشجویان از برنامه های مذهبی/ حضور در مراسم شب های قدر گسترده بود

استقبال دانشجویان از برنامه های مذهبی/ حضور در مراسم شب های قدر گسترده بود