مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-19سياسي

قدرت نظامی ایران سرمایه کارگزاران سیاست خارجی در تامین منافع کشور است


وزارت امور خارجه در بیانیه ای به مناسبت روز ارتش اعلام کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ، به مدد ارتقای توانایی نیروهای مسلح مهمترین عامل بازدارنده در مقابل چشم طمع دشمنان بوده و سرمایه کارگزاران سیاست خارجی در تامین منافع کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن 29 فروردین، روز دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان دلاوری ها و رشادت های محافظان جان بر کف وطن را گرامی می دارد.

ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور تلاش های خالصانه و بی بدیلی در راه اعتلای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداری از امنیت و مرزهای ایران عزیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده اند که نزد ملت بزرگ ایران هیچگاه فراموش نشده و بدون تردید حماسه سازی های این بزرگمردان در یاد و خاطره ها ماندگار خواهد ماند.

این بیانیه می افزاید: بی شک اقتدار امروز دستگاه دیپلماسی در عرصه های بین المللی در صیانت و حفاظت از منافع کشور، مدیون و مرهون مجاهدت های نیروهای مسلح جان برکف کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی ایران سرمایه کارگزاران سیاست خارجی در تامین منافع کشور است

قدرت نظامی ایران سرمایه کارگزاران سیاست خارجی در تامین منافع کشور است