مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:122022-04-19سياسي

تیم مذاکره کننده حقوق کشور را پیگیری می کند/کشور معطل مذاکرات نیست


حجت الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اینکه ماهیت امریکا در رابطه با ایران همواره بر دشمنی قرار داده شده است، اظهار کرد: امریکا در هر نقطه و هر زمان که فرصت داشته باشد سیاست دشمنی تمام عیار با ایران را پیگیری می کند و این موضوع در برجام و گفت وگوهای رفع تحریم ها هم مشاهده می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج امریکا و همچنین بازگشت این دولت به مذاکرات رفع تحریم های ایران با هدف ادامه دشمنی انجام شده است، افزود: دولت امریکا هر جا احساس کند متضرر اقدامات مقتضی طبق منافع خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در مورد مذاکره با آمریکا و اینکه اگر مذاکرات هسته ای هم به نتیجه برسد این دولت به بهانه هایی دیگر مانند صنایع موشکی و یا حقوق بشری از دشمنی با ایران کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد: زیاده خواهی های آمریکا در مذاکرات در حال انجام رفع تحریم ها در مورد سپاه و سپاه قدس در جریان است و از این طریق درصدد امتیازگیری حداکثری است.

باقری به امضای نامه ای خطاب به رییس جمهور با امضای 250 نفر از نمایندگان مجلس در مورد مذاکرات رفع تحریم ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هدف از حضور ایران در این مذاکرات گشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره کننده حقوق کشور را پیگیری می کند/کشور معطل مذاکرات نیست

تیم مذاکره کننده حقوق کشور را پیگیری می کند/کشور معطل مذاکرات نیست