مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-16اجتماعي

هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد


هواشناسی خراسان رضوی با توجه به تقویت سامانه در حال گسترش بارش زا از اواخر وقت امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بر اساس مدل های هواشناسی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری به طور متناوب بر حجم بارش ها افزوده خواهد شد و علاوه بر کاهش محسوس دما، احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی مستعد وقوع سیلاب نیز وجود دارد، ضمن اینکه طی فعالیت این سامانه وزش باد در سطح استان شدید با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

این اطلاعیه پیامد عملکرد این سامانه جوی را وزش باد شدید در برخی نقاط همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت به ویژه از بعدازظهر امروز شنبه تا روز یکشنبه، وقوع بارش های رگباری همراه با رعد و برق در برخی نقاط، بارش تگرگ از اواخر وقت شنبه تا قبل از ظهر سه شنبه عنوان کرده است.

همچنین پیامد بارش برف و باران در نواحی سردسیر و کوهستانی استان از اوایل وقت سه شنبه، تشکیل مه و کاهش دید در بیشتر مسیرهای سردسیر و کوهستانی استان در طول فعالیت این سامانه پیش بینی شده است.

همچنین کاهش قابل ملاحظه دما به ویژه در روز دوشنبه هفته جاری منجر به کاهش دمای هوای روزانه بین هشت تا 12 درجه و همچنین دمای هوای شبانه بین پنج تا هفت درجه سلسیوس نسبت به روز شنبه خواهد شد، ضمن اینکه پیش بینی می شود دمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد

هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد