مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-11بين الملل

حماس: ساخت دیوار برای رژیم صهیونیستی، امنیت نخواهد آورد


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که ساخت دیوار، مصادره اراضی و محاصره اقتصادی مردم فلسطین، برای رژیم صهیونیستی، امنیت به همراه نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در برابر مبارزان فلسطینی، وضعیت نابسامانی دارد.

القانوع به خبرگزاری شهاب گفت که تهدیدهای مداوم نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دستورات وی به فرماندهان ارتش این رژیم مبنی بر تعقیب و کشتار مردم فلسطین در کرانه باختری، نشانگر شکست و ورشکستگی است.

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیست در برابر ایستادگی و شجاعت مردم فلسطین، شکست خورده است، تصریح کرد، اضافه کردن 40 کیلومتر دیگر به دیوار حائل در کرانه باختری، نشان دهنده سیاست تبعیض آمیز و کینه توازنه این رژیم علیه مردم فلسطین است.

سخنگوی حماس با تأکید بر اینکه ساخت دیوار، مصادره اراضی و محاصره اقتصادی مردم فلسطین، برای رژیم صهیونیستی، امنیت به همراه نخواهد داشت، تأکید کرد که این مسئله در برابر مبارزات ملت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.

القانوع خاطر نشان کرد، رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین و جنایات شنیع آن علیه غیر نظامیان، چهره جنایتکارانه ارتش و فرماندهان این رژیم را نشان داد؛ فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: ساخت دیوار برای رژیم صهیونیستی، امنیت نخواهد آورد

حماس: ساخت دیوار برای رژیم صهیونیستی، امنیت نخواهد آورد