مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-11ورزشي

سنت زورخانه گردی از آیین های قدیمی ماه رمضان است


رییس هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با اشاره به آیین زورخانه گردی گفت: این آیین از سنت های قدیمی در ماه مبارک رمضان است که بیشتر جنبه صله رحم دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با اشاره به آیین زورخانه گردی گفت: این آیین از سنت های قدیمی در ماه مبارک رمضان است که بیشتر جنبه صله رحم دارد.

جلال زهرایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص سنت زورخانه گردی که در شب های ماه رمضان برگزار می شود، اظهار کرد: آیین زورخانه گردی ماه مبارک رمضان یکی از سنت های دیرین ورزش زورخانه ای و پهلوانی بوده است که بیشتر جنبه صله رحم در ماه مبارک رمضان دارد، به این صورت که زمانی افرادی برای بازدید به زورخانه ای می روند، بعد از آن همگی افراد همراه یکدیگر به زورخانه بعدی خواهند رفت و این روند ادامه پیدا می کند.

وی افزود: این برنامه هرساله از سوی هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی انجام می شده که امسال نیز براساس تقویمی که تهیه کرده ایم، در آن علاوه بر زورخانه های شهر اصفهان، زورخانه های مهم و تاریخی شهرستان های استان را نیز در نظر گرفتیم تا علاوه بر سنت زورخانه گردی، شاهد برگزاری آیین های دیگری که خاص شهرستان ها در این زورخانه ها است، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنت زورخانه گردی از آیین های قدیمی ماه رمضان است

سنت زورخانه گردی از آیین های قدیمی ماه رمضان است