مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-10سياسي

سپهبد صیاد شیرازی وحدت نیروهای نظامی و مردمی را تقویت کرد


معاون پژوهش هیئت معارف جنگ و همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی در ایجاد اتحاد و همدلی بین نیروهای سپاهی، ارتشی و نیروهای مردمی نقش بسزایی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ابوالقاسم کیا عصر یکشنبه در آیین بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهید صیاد شیرازی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده های شهدا در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاق و وفاداری بود.

وی با بیان اینکه هیچ وقت این شهید بزرگوار را عصبانی ندیدم، تصریح کرد: رفتار و منش شهید صیاد شیرازی طوری بود که تمامی نیروهای مسلح وی را قبول داشته و احترام می گذاشتند.

همرزم شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه خلوص و وفاداری شهید صیاد شیرازی به نظام و انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام بود، گفت: شهید صیاد شیرازی از مجاهدان واقعی و انسانی بزرگ و به حق یکی از فرماندهان ولایی با روحیه انقلابی بود و به خاطر نظام و انقلاب در مقابل تمام بدخواهان حتی عناصر ضد انقلاب ایستاد و از آرمان های انقلاب نوپای اسلامی دفاع کرد.

کیا افزود: شهید صیاد شیرازی علاوه بر اینکه یک نظامی انقلابی و ارزشی بود، یک مدیر توانمند و دلسوز بود طوری که بعد از عزل بنی صدر و به فرمان امام خمینی (ره) اداره امور ارتش را به دست گرفت و در ایجاد اتحاد و همدلی بین نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپهبد صیاد شیرازی وحدت نیروهای نظامی و مردمی را تقویت کرد

سپهبد صیاد شیرازی وحدت نیروهای نظامی و مردمی را تقویت کرد