مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 08:122022-04-07اقتصادي

مراکز مشاوره؛ محلی برای کمک به انتخاب آگاهانه


کارشناس برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در بحث ازدواج بهتر است جوانان برای انتخاب درست، به مراکز مشاوره مراجعه کنند.

- وحیده خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره تاثیر ازدواج درست در زندگی جوانان، اظهار کرد: ازدواج یکی از مسائل اساسی زندگی است که در سلامت جسمانی و روان شناختی افراد اثرگذار است و ازدواج موفق یکی از عوامل افزایش کیفیت زندگی و بهبود سلامت روحی و روانی است.

وی افزود: ازدواج درست جوانان شامل یک سری مولفه ها است و از اساسی ترین آن ها می توانیم به نقش خانواده ها اشاره کنیم و والدین نباید به دلیل نگرانی و دلسوزی زیاد به صورت افراطی با جوانان رفتار کنند، بلکه خانواده ها وظیفه دارند جوانان را از لحاظ اجتماعی، روانی و عاطفی برای رسیدن به یک ازدواج موفق آماده کنند.

این مسئول با بیان اینکه خانواده ها به جای سخت گیری باید جوانان را درک کرده و همراهی کنند و به جای موضع گیری در مواردی از زاویه دید جوانان به موضوع نگاه کنند، تصریح کرد: خانواده ها باید جوانان را راهنمایی کنند و در نهایت تصمیم نهایی را بر عهده خود فرد باشد.

همچنین ممکن است خانواده ها علم کافی برای راهنمایی درست جوانان را نداشته باشند یا در مواردی به دلیل دلسوزی به درستی راهنمایی نکنند و به همین دلیل بهتر است جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره؛ محلی برای کمک به انتخاب آگاهانه

مراکز مشاوره؛ محلی برای کمک به انتخاب آگاهانه