مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-29اجتماعي

مدارس البرز برای حضور دانش آموزان آماده می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با توجه به بازگشایی حضوری مدارس پس از تعطیلات شرایط مدارس در حال بررسی و سعی داریم مشکلات را برطرف کنیم تا در سال جدید دانش آموزان ادامه تحصیلات خود را به صورت حضوری ادامه بدهند.

- علی حجر گشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروزی، گفت: برنامه ریزی لازم برای ادامه روند آموزش حضوری مدارس استان البرز از 14 فروردین انجام شده و استان آمادگی کافی را در این زمینه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه بیان کرد: برخی از مدارس نواحی و مناطق هشتگانه استان البرز بدلیل تراکم بالای دانش آموزی و جمعیت بالای 50 نفر با مشکل روبرو هستند که هرچه سریعتر اقدامات لازم برای رفع آن انجام می شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: در استان با کمبود سرانه فضای آموزشی مواجه هستیم، در این میان مناسب نبودن سرانه بهداشتی مدارس به ویژه در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای نیز نیازمند تأمل و بررسی در جهت رفع مشکل است.

وی با اشاره به اینکه رفع این مسائل نیازمند مساعدت متبوع وزارت مربوطه دارد، ادامه داد: برخی از مدارس البرز در مناطق باید در ابتدای سال 1400 به بهره برداری می رسید، ولی با توجه به تعهدات مالی اداره نوسازی این امر به تعویق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس البرز برای حضور دانش آموزان آماده می شود

مدارس البرز برای حضور دانش آموزان آماده می شود