مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-27فرهنگي

اسماعیلی از پروژه خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بر مزار سرلشگر شهید علی هاشمی ضمن ادای احترام به این شهید از پروژه خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان استانی، با حضور بر مزار سرلشگر شهید علی هاشمی، به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.

شهید علی هاشمی متولد 10 دی 1340 در اهواز بود و در تاریخ 4 تیر 1367 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در کتابخانه مرکزی اهواز و پروژه نیمه تمام خانه هنرمندان، ضمن بازدید، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی و پایان پروژه فرهنگی هنری قرار گرفت.

پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از سال 1393 آغاز شده و دارای 6 هزار متر مربع زیربنا است؛ این پروژه در 6 طبقه با احتساب زیرزمین احداث شده و دارای 6 سالن تخصصی با گنجایش هر کدام 100 نفر برای برگزاری برنامه های تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی، شعر، مطبوعات و همچنین گالری، سالن انتظار، کلاس و کارگاه های آموزشی، بخش مدیریت، تریا و سایر فضاهای خدماتی و بهداشتی است و با بهره برداری از آن، شاخص فضاهای فرهنگی و هنری مورد استفاده شهروندان در کلان شهر اهواز افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی از پروژه خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد

اسماعیلی از پروژه خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد