مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-17اقتصادي

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان مرکزی مستقر می شوند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری جلسه توجیهی برای استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان در ایام نوروز خبر داد.

- سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، اظهارکرد: جلسه توجیهی برای 20 نفر از راهنمایان گردشگری که قرار است در ایام نوروز در اماکن تاریخی مستقر شوند برگزار شد.

وی به نقش مهم راهنمایان در چرخه صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: پس از حدود دو سال رکورد در صنعت گردشگری، راهنمایان گردشگری استان امسال در همکاری  با میراث فرهنگی برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی به برنامه ریزی برای حضور راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان اشاره و تصریح کرد: برای ایام نوروز راهنمایان گردشگری استان از دور روز قبل از تعطیلات نوروزی در اماکن تاریخی و موزه های استان و کانکس اطلاع رسانی ورودی شهر مستقر خواهند شد و در خصوص معرفی استان، سرگذشت ابنیه ها، تاریخ و تمدن، فرهنگ، آداب و رسوم، قابلیت ها و ظرفیت های صنایع دستی استان توضیحاتی را به گردشگران خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان مرکزی مستقر می شوند

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان مرکزی مستقر می شوند