مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-15فرهنگي

یک ویدیو با حرف های خاص از شهاب حسینی


شهاب حسینی با انتشار ویدیویی اعلام کرد که در مرز پنجاه سالگی قصد دارد روندی دیگر را در زندگی کاری خود پیش بگیرد و از همکارانش خواست که او را از حضور در پروژه های خود معاف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب حسینی که حدود یک ماه قبل به عنوان داور جشنواره فیلم فجر مشغول بود به تازگی ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرده که بازتاب های مختلفی داشته است.

او در نامه خود که شفاهی آن را میخواند ، با اشاره به برخی دشمنی های به شخص خودش و مروری بر آنچه در مسیر سینما دنبال کرده گفته که دیر زمانی است به دنبال راه نجاتی است.

حسینی با اشاره به حضور دو گروه کاملا متضاد در عرصه فعالیت های هنری شامل متخصصان غیرمتعهد و متعهدان غیرمتخصص، گفته است، میگویند شهاب حسینی بداخلاق است.

تصحیح می کنم.

من از آنچه امروزه در حرفه خود می بینم خشمگینم.

می گویند اهل غیبت است.

می پذیرم و شرمسارم.

وی خطاب به همکارانش گفته است: در مرز 50 سالگی خود را در بسیاری از اموری که می بایست به آن ها می پرداختم و زمانش را صرف سینما کردم به شدت خود را جامانده از قافله می بینم.

بنابراین مشتاقم ادامه مسیر را با یافته های خود در قالب نوشتار، کارگردانی و بازیگری جاری و اجرا کنم و اساساً دیگر علاقه چندانی به حضور در پروژه های دیگران ندارم، مگر اینکه معنای این سروده زیبا در پیشنهاد همکاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ویدیو با حرف های خاص از شهاب حسینی

یک ویدیو با حرف های خاص از شهاب حسینی