مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-15سياسي

آموزش و پرورش در فارس 7200 ملک دارد/نیمی سنددار است


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به وجود بیش از هفت هزار و 200 ملک در آموزش و پرورش استان، گفت: از این تعداد 3 هزار و 600 ملک منتهی به صدور سند شده است.

- سید مهدی هاشمی سه شنبه 24 اسفند در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک فارس که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: به دنبال توسعه فرهنگ مستند سازی با استفاده از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش هستیم.

او با بیان اینکه بیش از هفت هزار و 200 ملک در آموزش و پرورش فارس وجود دارد که باید همه این املاک مستند سازی شود، ادامه داد: از این تعداد املاک آموزش و پرورش استان 3 هزار و 600 ملک منتهی به صدور سند شده است.

هاشمی عنوان کرد: تلاش ما این است که در سریع ترین زمان ممکن املاک آموزش و پرورش را سند دار کنیم.

او افزود: می خواهیم با استفاده از ظرفیت استانداری و تمامی دستگاه های اجرایی اطلاعات مکان محور را جمع آوری کنیم و بر اساس ان کار مستند سازی را تسهیل کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خاطرنشان کرد: مستندسازی املاک و تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی را در اولویت کار قرار داده ایم.

هاشمی افزود: توسعه سند رسمی از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری است و باید در راستای فرهنگ سازی امر مستندسازی از ظرفیت آموزش و پرورش بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش در فارس 7200 ملک دارد/نیمی سنددار است

آموزش و پرورش در فارس 7200 ملک دارد/نیمی سنددار است