مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-14حوادث

کشف بی سابقه 92 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان از ابتدای سال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در 11 ماهه سال 1400 نیروی انتظامی استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از 92 تن کشفیات داشته که این میزان کشفیات در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی افزود: هزار و 700 میلیارد تومان به قاچاقچیان مواد مخدر خسارت وارد شده است، تعداد منازل توزیع مواد مخدر کشف شده در استان 984 منزل بوده ، همچنین 63 باند و 176 نفر قاچاقچی کلان نیز با تلاش همکارانم شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: تاکنون 15 هزار نفر معتاد در 11 ماهه سال جاری جمع آوری شده اند و امیدواریم سایر ارگان ها در این زمینه ورود کنند زیرا بسیاری از سرقت های خرد توسط معتادین انجام می شود و ساماندهی این وضعیت نیاز به یک هم افزایی دارد.

سردار جعفری بیان کرد: 707 دستگاه خودرو حمل و قاچاق مواد مخدر توقیف شده است، همچنین هزار و 560 طرح پاکسازی داشتیم و در این طرح 32 تن مواد مخدر کشف شده است که در این زمینه هرمزگان رتبه سوم را در کشور دارد.

وی بیان کرد: مسئله مواد مخدر توطئه استکبار است و به تعبیر رهبری یک بمب بی صداست، اولین آسیب که ریشه سایر آسیب هاست همین مسئله مواد مخدر است، درآمدهایی که از این حوزه نصیب قاچاقچیان می شود در زمینه خرید و فروش سلاح نیز به کار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بی سابقه 92 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان از ابتدای سال

کشف بی سابقه 92 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان از ابتدای سال