مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-07ورزشي

محرومیت دو جلسه ای رضا قرا در لیگ والیبال


کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رضا قرا بازیکن تیم لبنیات هراز آمل را به دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محروم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز پایانی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها روز جمعه ششم اسفند با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در این بازی ها تیم های فولاد سیرجان ایرانیان با لبنیات هراز آمل و دو تیم مس رفسنجان و مقاومت شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این تقابل ها با حاشیه هایی همراه بود.

نخستین جلسه کمیته انضباطی برای بررسی این موضوع روز دوشنبه نهم اسفندماه برگزار شد و آرای کیوان مجردی و مهدی مهدوی صادر شد.

دومین نشست بررسی حاشیه های این دیدارها امروز (دوشنبه 16 اسفند) با حضور امیر خداوردی و امین رضوی از تیم مس رفسنجان و رضا قرا از تیم لبنیات هراز آمل برگزار شد.

کمیته انضباطی پس از استماع اظهارات حاضرین و بحث پیرامون موضوع به اتفاق آرا احکام زیر را صادر کرد: رضا قرا بازیکن لبنیات هراز آمل به لحاظ برخورد با داور که موجب بی احترامی به داور شده است، به دو جلسه محرومیت قطعی و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر در فرجه قانونی قابل تجدید نظر خواهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت دو جلسه ای رضا قرا در لیگ والیبال

محرومیت دو جلسه ای رضا قرا در لیگ والیبال