مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-02فناوري

نسل های مختلف چقدر به امنیت گوشی های خود اعتماد دارند؟


گزارش ها نشان می دهد که از هر 10 کودک، یک نفر با نشت اطلاعات مالی مواجه شده اند و 15 درصد از کودکان گزارش داده اند که تلاشی برای سرقت حساب آنلاین آنها صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هلپ نت سکیوریتی، شرکت مک آفی از دو گزارش نظرسنجی پرده برداری کرد که سطح ارتباط بین نسل ها را در مورد میزان ایمن بودن دستگاه های تلفن همراه و میزان آسیب پذیری مصرف کنندگان در برابر تهدیدات روی آن دستگاه ها نشان می دهد.

طرز فکر نسل های مختلف در مورد میزان ایمن بودن دستگاه های تلفن همراه مصرف کنندگان برای حفاظت از داده ها، حریم خصوصی و هویت خود ارزش قائل هستند.

در این گزارش، والدین و کودکان در مورد رفتارهای مربوط با تلفن همراه خود مورد بررسی قرار گرفتند تا مشخص شود که کودکان چگونه از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند و رفتار واقعی آنها در کجا با مفروضات والدینشان متفاوت است، حوزه جدیدی از تحقیقات در صنعت که شامل دیدگاه بسیار مهمی از کودکان است.

یافته های کلیدی تحقیق مک آفی نشان می دهد در حالی که مصرف کنندگان می دانند رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایشان به محافظت نیاز دارند، آگاهی از نیاز به محافظت از دستگاه های تلفن همراه، به روز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل های مختلف چقدر به امنیت گوشی های خود اعتماد دارند؟

نسل های مختلف چقدر به امنیت گوشی های خود اعتماد دارند؟