مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-26سياسي

حد نگاری و تثبیت 8 میلیون هکتار اراضی ملی در فارس


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس گفت: با تلاش کارشناسان این اداره کل و منابع طبیعی و آبخیزداری فارس تثبیت و صدور اسناد بالغ بر 8 میلیون هکتار از اراضی ملی انجام شده است.

- سید مهدی هاشمی شنبه 7 اسفند در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال بر ضرورت همکاری و تعامل بیش از پیش ادارات با ادارات ثبت به جهت تسریع در فرایند مستند سازی این اراضی تأکید و اضافه کرد: مصرانه تثبیت اراضی ملی و دولتی استان را در دستور کار داریم.

او ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در اجرای حد نگاری اراضی استان و با اشاره به مساحت 12 میلیون و 260 هزار هکتاری فارس، افزود: بالغ بر 10 میلیون و 200 هزار هکتار از عرصه استان اراضی ملی بوده که با تلاش کارشناسان این اداره کل و تعامل مطلوب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس تثبیت و صدور اسناد بالغ بر 8 میلیون هکتار از این اراضی انجام شده است.

به گفته مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس؛ تثبیت و مستند سازی تمام اراضی ملی استان تا پایان امسال انجام می شود.

هاشمی عنوان کرد: همانگونه که قانون جامع حد نگار ادارات ثبت اسناد و املاک کشور را مکلف به مستند سازی املاک و اراضی کرده با استناد به تبصره ذیل طبق مواد 3 و 9 قانون فوق الاشاره تمامی دستگاه ها و سازمان ها مکلف به همکاری و تحویل مستندات مالکیتی و نقشه های مبتنی بر استانداردهای کاداستر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حد نگاری و تثبیت 8 میلیون هکتار اراضی ملی در فارس

حد نگاری و تثبیت 8 میلیون هکتار اراضی ملی در فارس