مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-25سياسي

ماندگاری انقلاب اسلامی از مجاهدت شهداست


جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: رمز ماندگاری و مانایی انقلاب اسلامی از مجاهدت ها و سلحشوری های شهداست.

- ایسنا/اردبیل جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: رمز ماندگاری و مانایی انقلاب اسلامی از مجاهدت ها و سلحشوری های شهداست.

سردار سیدیوسف مولایی در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل اظهار کرد: فلسفه حضور رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل تبعیت از راه و مرام مکتب اسلام و سیدالشهدا(ع) است که هیچوقت در برابر بیرق ظلم و ستم سر فرود نیاوردند.

وی رمز مانایی و پایداری جمهوری اسلامی ایران را نیز برگرفته از همین اندیشه نورانی برشمرد و خاطرنشان کرد: در 34 سال گذشته انقلاب اسلامی در مسیر مستحکم خود هزاران شهید تقدیم راه حق و حقیقت کرده تا همچنان مسیر عزتمند انقلاب اسلامی استوار و پایدار بماند.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) افزود: حتی دشمنان انقلاب از این همه تهدید و هجمه و مقاومت ملت ایران متعجب و حیران هستند که چگونه 43 سال استقامت در برابر خواسته های نامشروع آمریکا و همدستان آنها انجام شده است.

مولایی به عمر کوتاه انقلاب های معاصر و حتی انقلاب حضرت موسی و نبی اکرم اشاره کرد و گفت: انحرافی که در مسیر این انقلاب ها رخ داده درس عبرت و تجربه ای برای ماست تا دیگر خطاها و اشتباهات رخ داده را تکرار نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری انقلاب اسلامی از مجاهدت شهداست

ماندگاری انقلاب اسلامی از مجاهدت شهداست