مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-21سياسي

اقدام انقلابی در احیای معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه مازندران


اقدام انقلابی رییس دانشگاه مازندران برای احیای معاونت فرهنگی ـ اجتماعی حذف شده دانشگاه مازندران، نشان دهنده لغو مصوبات غیرکارشناسی و غیرانقلابی گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجتبی زارعی از فعالان فرهنگی و سیاسی کشور و استاد دانشگاه در یادداشتی با عنوان معاونت فرهنگی اجتماعی حذف شده دانشگاه احیاء شد نوشت؛ یکی از غصه هایم در دوران خدمت گزاری نهضت استادی ایران، وجود  برخی پنهان کاری های معاونت وقت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم در هدایت گری آشکار حذف معاونت فرهنگی و اجتماعی و ادغام آن با معاونت دانشجویی بود.

اجرای این سیاست اما به برخی دانشگاه ها در استان ها واگذارشده بود، برخی دانشگاه ها برای اجرای فرمان برخی مدیران سیاست زده ی وقت وزارتخانه  و در کاهش پیامدها و  واکنش های نیروهای دلسوز و انقلابی در  اجرای این طرح  ضدعلمی و ضدفرهنگی، آن را به هیأت های امنای دانشگاه ها وانهاده تا این اقدام نادرست،  موجه و قانونی جلوه کند.

  یکی از این  مراکز آموزشی که قربانی سیاست زدگی شد، دانشگاه پرافتخار و دانشمندپرور مازندران بود، که رییس وقت آن برای اجرای این دستور مشکوک، حتی برخی نهادهای انقلابی را در کارسازی برای طرح خود شریک و همراه کرده  بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام انقلابی در احیای معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه مازندران

اقدام انقلابی در احیای معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه مازندران