مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-13پزشكي

تزریق 32 درصدی دز سوم واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیش از 32 درصد از جمعیت هدف در چهارمحال و بختیاری دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- علی احمدی در گفتگو با جامعه را در برابر ابتلاء ایمن تر و میزان مرگ و میر را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه کلیه مراکز واکسیناسیون در استان فعال هستند، عنوان کرد: کمبود واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه روند ابتلاء به کرونا در چهارمحال و بختیاری تصاعدی است، تصریح کرد: کلیه مراکز درمانی استان در حال آماده باش قرار دارند.

احمدی با بیان اینکه موارد بستری ابتلاء به کرونا در چهارمحال و بختیاری در حال افزایش است، ادامه داد: در حال حاضر تنها شهرستان خانمیرزا در حالت زرد کرونایی قرار دارد.

وی افزود: شهرستان های شهرکرد ، سامان ، فارسان ، کیار ، بروجن ، بن و اردل در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا و شهرستان های لردگان و کوهرنگ در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ابتلای 192 نفر در به کرونا در چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 333 نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 279 هزار و 786 مورد نمونه گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 32 درصدی دز سوم واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری

تزریق 32 درصدی دز سوم واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری