مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-12حوادث

از سقوط دختر 4 ساله تا انفجار نارنجک دست ساز


فرماندهان انتظامی اراک و زرندیه از وقوع حوادثی در روز پنجشنبه گذشته در این شهرستان ها خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اراک از مرگ دلخراش دختر بچه ای 4 ساله بر اثر سقوط ناگهانی از بالکن بدون حفاظ یک آپارتمان مسکونی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ امیر مختاری در اینباره بیان کرد: در حدود ساعت 15:46 روز پنجشنبه گذشته به دنبال کسب خبری مبنی بر سقوط کودکی خردسال در یکی از مجتمع های مسکونی در شهرستان اراک، مأموران انتظامی کلانتری 11 برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در پی تحقیقات پلیس مشخص شد این دختر بچه 4 ساله بر اثر سقوط ناگهانی از بالکن مجتمع مسکونی که فاقد حفاظ بوده به شدت مجروح که با حضور نیرو های امدادی به بیمارستان منتقل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به اینکه این کودک خردسال، بر اثر شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت می کند افزود: همواره در مراقبت و حفاظت از کودکان خردسال نهایت دقت را باید به کار برد و با ایجاد محیطی مناسب و ایمن، از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کرد.

قطع دست با انفجار نارنجک دستسازوی همچنین، از مجروح شدن پسر 15 ساله و مادرش بر اثر انفجار نارنجک دست ساز در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سقوط دختر 4 ساله تا انفجار نارنجک دست ساز

از سقوط دختر 4 ساله تا انفجار نارنجک دست ساز