مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-06حوادث

کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک در قزوین


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 21 کیلو و 800 گرم تریاک در این خصوص خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سرهنگ فرهاد علی اظهار کرد: برابر کسب خبری از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر به استان قزوین، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر قزوین قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی، خودرو حامل مواد مخدر را در حوالی شهر کوهین متوقف و در بازرسی از آن، 16 کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان داشت: مأموران در اقدام اطلاعاتی دیگر، یکی از قاچاقچیان سابقه دار در امر خرید و فروش مواد مخدر را که قصد انتقال مواد خریداری شده به قزوین را داشت شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

بیگی عنوان کرد: پس از شناسایی دقیق چند اکیپ از مأموران به مسیر تردد خودرو حامل مواد اعزام و به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند، اما راننده بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت، حرکت خلاف جهت و حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشت، که با هوشیاری مأموران، در تعقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک در قزوین

کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک در قزوین