مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-04ورزشي

تیم فوتبال بانوان خاتون بم با 17 گل تیم حریف را درهم کوبید


در سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خاتون بم 17 بر صفر تیم ملی پوشان شهرکرد را در ورزشگاه فجر بم شکست داد.

- ایسنا/کرمان در سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خاتون بم 17 بر صفر تیم ملی پوشان شهرکرد را در ورزشگاه فجر بم شکست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم خاتون بم ساعت 13 جمعه 15 بهمن ماه در ورزشگاه فجر مقابل تیم ملی پوشان شهر کرد به میدان رفت.

گل های نیمه اول را مونا محمودی، زهرا قنبری، طاهرخانی و گرایلی و گل های نیمه دوم را قنبری و زندی به ثمر رساندند.

سرمربی تیم خاتون بم در مورد این بازی بیان کرد: ما از تجربه مان استفاده کردیم و نتیجه بسیار خوبی را رقم زدیم اما این تیم هم بسیار جسور و خوب بازی کرد و یک تیم آینده دار است.

مرضیه جعفری اظهار کرد: تیم شهرکرد به نتیجه کار نداشت و بسیار جوانمردانه بازی کرد و به دلیل اینکه نوپا بود چنین نتیجه ای به دست آورد اما قطعا این تیم با مدیریت بسیار خوبی که دارد سال های بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی تیم خاتون بم درباره بازی بازیکنانش گفت: به دلیل مسابقات تیم ملی بازیکنان ملی پوش مان را در اختیار نداشتیم و کمی از شرایط بازی دور شده بودیم اما بازی امروز بد نبود و امیدوارم در بازی هفته آینده نتیجه خوی را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال بانوان خاتون بم با 17 گل تیم حریف را درهم کوبید

تیم فوتبال بانوان خاتون بم با 17 گل تیم حریف را درهم کوبید