مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-29سياسي

برنامه های دهه فجر در کرمانشاه با محوریت مردم برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجرای برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه با محوریت مردم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا به امروز همه توطئه های دشمنان همواره رصد و خنثی می شود و ارمغانی بجز بی آبرویی برای آنان ندارد.

سروری حجم تبلیغات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران در فضای رسانه ای خصوصاً فضای مجازی طی سالیان اخیر را بی سابقه دانست و تاکید کرد: باید با روایتگری، روشنگری و تدبیر شأن و جایگاه انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین و بازگو شود.

وی تاکید بر اینکه باید برنامه های جشن چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه و شایستگی خاص برگزار شود، بیان کرد: برای این منظور 27 کمیته تخصصی در استان کرمانشاه شکل گرفته است تا برنامه های گرامیداشت دهه مبارکه فجر امسال در تمام نقاط استان حتی روستاها با شور و نشاط خاصی برگزار شود.

سروری شعار محوری برنامه های دهه مبارکه فجر امسال را جشن ملی 1400 اعلام و تاکید کرد: راهبرد اصلی اجرای این برنامه ها جهاد تبیین و روایتگری این انقلاب است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به تشریح اجرای هزاران برنامه های تدارک دیده شده طی دهه فجر پرداخت و افزود: روز 12 بهمن ماه همزمان با اولین روز از این ایام، زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر در کرمانشاه با محوریت مردم برگزار می شود

برنامه های دهه فجر در کرمانشاه با محوریت مردم برگزار می شود