مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-29دانش

پیش بینی امواج جدید کرونا در روز های آتی/ واکسیناسیون جدی گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه امواج جدید پیک ششم کرونا در راه است، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: پیش بینی می شود در روز ها و هفته های آتی با امواج بیشتری از کرونا در گستره استان های کشور روبرو شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه امواج جدید پیک ششم کرونا در راه است، اظهار کرد: با توجه به الگویی که در هر پنج پیک قبلی داشتیم، مراکز استان های بخش مرکزی کشور و بخشی از استان های جنوبی دچار بحران می شدند و به تدریج این روند به استان های شمالی کشور، تهران و استان های غربی هم تسری پیدا می کرد.

وی با اشاره به اینکه این الگوی پیک ششم در حال تبعیت از سایر پیک های قبلی کووید 19 است، افزود: پیش بینی می شود در روز ها و هفته های آتی با امواج بیشتری از کرونا در گستره استان های کشور روبرو شویم.

به گفته زالی هنوز شواهدی مبتنی بر شیوع سویه کرونای دلتا در کشور را داریم، ولی بنظر می رسد این جهش به سرعت در حال تبدیل شدن به کرونای امیکرون است.

وی اضافه کرد: اُمیکرون به دلیل نوع علایم با سایر بیماری ها مثل سرماخوردگی ممکن است اشتباه تشخیص داده شود؛ بنابراین به نظر می رسد این موضوع نتیجه تست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی امواج جدید کرونا در روز های آتی/ واکسیناسیون جدی گرفته شود

پیش بینی امواج جدید کرونا در روز های آتی/ واکسیناسیون جدی گرفته شود