مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-29سياسي

جلوه های تاریخ معاصر شهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری


منطقه 12 پایتخت به عنوان قلب تهران، جلوه های تاریخ معاصر شهر را در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 تهران درباره  پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهارداشت: به دلیل غنای فرهنگی و تاریخی این منطقه به عنوان قلب طهران و حرف های زیادی که در حوزه تهران گردی دارد، نیاز به فضای مجزایی برای بازنمایی همه جانبه این ارزش ها در این نمایشگاه احساس شد که در این فضا توزیع اقلام گردشگری نظیر نقشه گردشگری منطقه، کتاب جامع گردشگری قاب طهران و.

صورت می گیرد.

یزدی با بیان این مطلب که منطقه 12 روایت های فراوانی از تاریخ معاصر شهر را در دل خود پنهان کرده، افزود: به منظور آشنایی بیشتر علاقه مندان با این روایت ها دو تور رایگان تهران گردی، ویژه منطقه 12 در نظر گرفته ایم که شامل بازدید از گذر میرزامحمود وزیر و گذر امامزاده یحیی (علیه السلام) می شود.

تهران گردان و تهران دوستانمی توانند با ثبت نام در غرفه ویژه منطقه 12 در این نمایشگاه از این تورها بهره ببرد.

وی درباره فراهم شدن امکان بازدید از نمایشگاه برای شهروندان منطقه 12 نیز بیان کرد: طی روزهای برپایی نمایشگاه برای محلات 14گانه شهرداری منطقه 12 از طریق هماهنگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه های تاریخ معاصر شهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری

جلوه های تاریخ معاصر شهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری