مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-29سياسي

گزارش پولیتیکو درباره روند مذاکرات وین و مرحله نهایی


نشریه پولیتیکو در گزارشی با پرداختن به تازه ترین مسائل مربوط به مذاکرات وین، تاکید کرد که مذاکرات در حال ورود به مرحله نهایی و تصمیم گیری درباره موضوعات اصلی است.

- گزارش پولیتیکو درباره روند مذاکرات وین و "مرحله نهایی" نشریه پولیتیکو در گزارشی با پرداختن به تازه ترین مسائل مربوط به مذاکرات وین، تاکید کرد که مذاکرات در حال ورود به مرحله نهایی و تصمیم گیری درباره موضوعات اصلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پولیتیکو در گزارشی درباره روند مذاکرات وین نوشت، مقامات رسمی می گویند، مذاکرات احیای توافق هسته ای در حالی که مذاکره کنندگان برای مشورت ها و تصمیم گیری های سیاسی درباره اقداماتی که ظرف چند روز آینده باید انجام شود، به پایتخت ها باز می گردند، در حال ورود به مرحله نهایی خود است.

پولیتیکو در ادامه می نویسد: دیپلمات های غربی برای احیای توافق هسته ای سال 2015، با ضرب الاجلی در اواسط فوریه مواجه اند که خودشان تعیین کرده اند.

آنها می گویند نگران پیشرفت های هسته ای سریع ایران از زمان خروج آمریکا از توافق در سال 2018 هستند، آن ها همچنین نگران گزارش قریب الوقوع دیده بان هسته ای سازمان ملل هستند که انتظار می رود جزییات بیشتری از توسعه های هسته ای ایران ارائه دهد که می تواند باعث ایجاد اصطکاک های جدیدی در این زمینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش پولیتیکو درباره روند مذاکرات وین و مرحله نهایی

گزارش پولیتیکو درباره روند مذاکرات وین و مرحله نهایی