مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-29سياسي

برنامه ریزی و تعهد برای ساخت 90 هزار مسکن برای سال 1401


قائم مقام کمیته امداد امام(ره) گفت: کمیته امداد امام(ره) برای سال 1401 تعداد 90 هزار مسکن و 500 هزار شغل را متعهد شده است.

- بیرجند-قائم مقام کمیته امداد امام(ره) گفت: کمیته امداد امام(ره) برای سال 1401 تعداد 90 هزار مسکن و 500 هزار شغل را متعهد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی خاکسار، صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمت به مردم و محرومان یکی از مهمترین رموز استمرار و پایداری انقلاب است.

قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار کرد: بعد از برخورداری از نعمت دین و ولایت، مردم داری از جمله ارزش هایی است که بدون آن هیچ اتفاقی در این کشور رخ نمی داد.

خاکسار با بیان اینکه امام (ره) حتی قبل از انقلاب بر پیگیری مشکلات نیازمندان و از جمله خانواده زندانیان سیاسی آن زمان تأکید داشتند، گفت: همه اجزای نظام باید با هم در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند و در اندیشه گره گشایی از کار اقشار جامعه باشند.

ضرورت یادآوری موفقیت ها وی بیان کرد: در کنار سختی ها و کمبودهایی که در جامعه با آن رو به رو هستیم، تذکر و یادآوری موفقیت های به دست آمده نیز ضرورت دارد تا در مسیر پیش رو نیز توفیقات بیشتری کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی و تعهد برای ساخت 90 هزار مسکن برای سال 1401

برنامه ریزی و تعهد برای ساخت 90 هزار مسکن برای سال 1401