مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-29اقتصادي

دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی تملیکی ابلاغ شد


بانک مرکزی در راستای تحقق شعار سال جاری و همگام با سیاست ها و اولویت های دولت محترم و با هدف تسهیل بازگشت بنگاه های تولیدی نیمه فعال و راکد که در ایفای تعهدات خود به شبکه بانکی کشور با مشکل مواجه شده بودند «دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی .

- بانک مرکزی در راستای تحقق شعار سال جاری و همگام با سیاست ها و اولویت های دولت محترم و با هدف تسهیل بازگشت بنگاه های تولیدی نیمه فعال و راکد که در ایفای تعهدات خود به شبکه بانکی کشور با مشکل مواجه شده بودند دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملک یا تملک شده توسط مؤسسات اعتباری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام بانک مرکزی، دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملک یا تملک شده توسط مؤسسات اعتباری در یک هزار و سیصدو بیست و پنجمین جلسه مورخ 23 آذرماه سال جاری شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.

به استناد دستورالعمل مذکور، بانک ها و مؤسسات اعتباری موظفند در صورت ارائه درخواست مکتوب مالک قبلی مبنی بر واگذاری دارایی های واحد تولیدی که به تملک بانک یا مؤسسه اعتباری غیربانکی درآمده است، منوط به تحقق شرایط مقرر در دستورالعمل، دارایی های تملک شده را از طریق مذاکره به صورت نقدی یا اقساطی در قالب قرارداد اجاره به شرط ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی تملیکی ابلاغ شد

دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی تملیکی ابلاغ شد