مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-29اقتصادي

منابع ارزی ایران در بانک عراقی برای واردات مواد غذایی و دارویی آزاد شد +سند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرپرست دفتر صنایع غذا و داروی وزارت صنعت با ارسال نامه ای به کلیه انجمن های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق از آن ها خواست که اقلام پیشنهادی .

- منابع ارزی ایران در بانک عراقی برای واردات مواد غذایی و دارویی آزاد شد +سند وزارت صنعت با ارسال نامه ای به کلیه انجمن های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق از آن ها خواست که اقلام پیشنهادی وارداتی خود را با قید فوریت اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرپرست دفتر صنایع غذا و داروی وزارت صنعت با ارسال نامه ای به کلیه انجمن های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق از آن ها خواست که اقلام پیشنهادی وارداتی خود را با قید فوریت اعلام کنند.

پیش از این نیز رییس سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه ای مشترک به معاونین وزارتخانه های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت:با عنایت به ظرفیت های ایجاد شده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق جهت واردات اقلام مورد نیاز کشور خواهشمند اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع ارزی ایران در بانک عراقی برای واردات مواد غذایی و دارویی آزاد شد +سند

منابع ارزی ایران در بانک عراقی برای واردات مواد غذایی و دارویی آزاد شد +سند