مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-29ورزشي

امکان فعالیت همه رشته های ورزشی در قم برای بانوان وجود ندارد


معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه 48 هیئت ورزشی داریم که بانوان در 46 هیئت فعال هستند، گفت: باید موقعیت استان قم در نظر گرفته شود و نمی توان هر رشته ای که در سطح کشور فعالیت می کند در قم نیز فعال شود.

- ایسنا/قم معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه 48 هیئت ورزشی داریم که بانوان در 46 هیئت فعال هستند، گفت: باید موقعیت استان قم در نظر گرفته شود و نمی توان هر رشته ای که در سطح کشور فعالیت می کند در قم نیز فعال شود.

سید لیلا عنبری، معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: ورزشگاه ویژه بانوان بزرگ ترین اقدامی است که در دو سال اخیر به صورت جدی پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تأسیس این ورزشگاه در دو سال اخیر نامه نگاری های متعددی انجام شده بود، بیان کرد: در سفر رییس جمهور و هیئت همراه به قم، معاون امور زنان خانواده رییس جمهور و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی تختی بازدید و تاییدیه آن را صادر کردند همچنین 20 میلیارد اعتبار نیز به این ورزشگاه تخصیص داده شد.

وی افزود: این مبلغ برای بازسازی کامل ورزشگاه کافی نیست؛ اما تصمیم گرفته شده با این بودجه اقدامات اولیه مانند پوشش ورزشگاه و بازسازی زمین چمن انجام شود و به مرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فعالیت همه رشته های ورزشی در قم برای بانوان وجود ندارد

امکان فعالیت همه رشته های ورزشی در قم برای بانوان وجود ندارد