مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-29سياسي

آزادی خواه: اولویت مجلس در بودجه 1401 افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آزادی خواه با تاکید بر اینکه ارقام حمایتی پرداختی به مددجویان باید در مستمری کمیته امداد متمرکز شود، - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد اولویت مجلس در بودجه سال آینده است، گفت: مستمری پرداختی نهاد های حمایتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پاسخگوی زندگی این قشر از جامعه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آزادی خواه با تاکید بر اینکه ارقام حمایتی پرداختی به مددجویان باید در مستمری کمیته امداد متمرکز شود، افزود: ارقام پرداختی به مددجویان از سوی نهاد های حمایتی برای گذران زندگی حداقلی این قشر از جامعه کافی نیست و باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه خانواده های تحت حمایت کمیته امداد غالبا فاقد شغل، زنان سرپرست خانوار با فرزندان یتیم هستند، اظهار داشت: شرایط سخت حاکم بر وضعیت اقتصادی جامعه، حمایت بیشتر از این خانواده ها را ضروری کرده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی است، امیدوارم توجه و جدیت لازم را در اختصاص بودجه کافی برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) در سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواه: اولویت مجلس در بودجه 1401 افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد است

آزادی خواه: اولویت مجلس در بودجه 1401 افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد است