مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-29اقتصادي

برگزاری مسابقه داستان نویسی قصه های انقلاب به مناسبت دهه فجر در ایلام


مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: در آستانه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه داستان نویسی قصه های انقلاب در این استان برگزار می شود.

- سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در آستانه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیریت شعب بانک ملی استان، مسابقه داستان نویسی قصه های انقلاب در این استان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در 2 رده سنی کودک و نوجوان (7 تا 17 سال) و رده سنی بزرگسال (18 سال به بالا) برگزار خواهد شد و  هر داستان باید حداقل 1000 کلمه باشد، آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره و مسابقه ای حائز رتبه یا برگزیده شده و در مجموعه داستان های فردی و یا به صورت کتاب منتشر نشده باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام مهلت ارسال آثار به این مسابقه را تا 22 بهمن اعلام کرد و گفت:  علاقمندان می توانند آثار خود  را به شماره واتساپ 09189423207 و یا به پست الکترونیکی cheraghi.

ali1370@gmail.

com  ارسال کنند و یا تحویل اداره کل کتابخانه های عمومی استان بدهند.

حیدری هدف از برگزاری این مسابقه را بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد و گفت: به برگزیدگان این مسابقه لوح تقدیر و جایزه نقدی، اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه داستان نویسی قصه های انقلاب به مناسبت دهه فجر در ایلام

برگزاری مسابقه داستان نویسی قصه های انقلاب به مناسبت دهه فجر در ایلام