مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-29اقتصادي

کمک 5 میلیاردی کمیته امداد در حوزه درمانی در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد طی 9 ماهه امسال بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای حوزه درمانی نیازمندان هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره اینکه طی سال جاری بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای درمان بیماران نیازمند هزینه شده است، اظهار کرد: این اعتباردر بخش های فرانشیز، بیماران صعب العلاج، ارتقاء شاخص های بهداشتی، سوء تغذیه مادران باردار و شیرده و کودکان زیر پنج سال هزینه شده است.

وی گفت: امسال یک میلیارد و 300 میلیون تومان در جهت کمک به پرداخت فرانشیز مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در جهت کمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی نیز 50 میلیون تومان هزینه شده است، اعلام کرد: این خدمات در قالب خدمات آموزشی و بهداشتی، اهدا بسته های بهداشتی و سایر نیازمندی های بهداشتی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

الهی راد با اشاره به اینکه هزار و 340 کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه در قالب سبد غذایی از این نهاد خدمات دریافت می کنند، گفت: درسال جاری برای درمان این کودکان یک میلیارد و 206 میلیون تومان هزینه شده است همچنین برای مادران باردار و شیرده نیازمند نیز بیش از دو میلیارد و 500 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیاردی کمیته امداد در حوزه درمانی در خراسان شمالی

کمک 5 میلیاردی کمیته امداد در حوزه درمانی در خراسان شمالی