مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:272022-01-28اقتصادي

پایش دما در خطوط تولید صنایع غذایی و دارویی با ابزار مینیاتوری ایران ساخت


محققان کشور ابزارهایی برای پایش دما در خطوط تولید صنایع غذایی و دارویی را عرضه کردند و به گفته آنها این محصول بر خلاف فناوری های مورد استفاده، - محققان کشور ابزارهایی برای پایش دما در خطوط تولید صنایع غذایی و دارویی را عرضه کردند و به گفته آنها این محصول بر خلاف فناوری های مورد استفاده، در ابعاد مینیاتوری ساخته شده است.

فرشاد نظری از محققان طرح در گفت وگو با ایسنا، CoolTagPROCESS را از محصولات این شرکت دانش بنیان ذکر کرد و اظهار داشت: این محصول یک دیتالاگر پیشرفته پروسه های دمایی برای شرایط محیطی سخت در خطوط تولید به شمار می رود که امکان گزارش گیری و استفاده از خدمات دیتای ابری در آن پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این دستگاه داخل ظرف محصول نمونه قرار گرفته و ترموگراف پروسه را ذخیره سازی می کند، اظهار کرد: این ابزار جایگزین ماشین هایی با حجم بزرگی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، شده است؛ چرا که ما در این پروژه محصول پیشرفته در ابعاد مینیاتوری را طراحی کردیم.

نظری خاطر نشان کرد: این محصول در داخل خط تولید که دارای پروسه خط ریلی هستند، قرار می گیرد و کل فرآیند خط تولید را می گردد و دماها را در نقاط مختلف ثبت می کند و در نهایت این داده ها در بخش Reader قرار خواهد داد و و از این طریق گزارش دمایی به اپراتور ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش دما در خطوط تولید صنایع غذایی و دارویی با ابزار مینیاتوری ایران ساخت

پایش دما در خطوط تولید صنایع غذایی و دارویی با ابزار مینیاتوری ایران ساخت