مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-28بين الملل

انگلیس: خود را در برابر حملات سایبری روسیه تقویت کنید


هم زمان با اینکه نگرانی های غرب از اینکه ولادیمیر پوتین دستور الحاق بخش دیگری از اوکراین را به سربازانش بدهد، بیشتر شده است، انگلیس امروز (جمعه) به شرکت ها و سازمان های بزرگ هشدار داد که دفاعیات خود را در برابر حملات سایبری احتمالی روسیه تقویت کنند.

- انگلیس: خود را در برابر "حملات سایبری روسیه" تقویت کنید هم زمان با اینکه نگرانی های غرب از اینکه ولادیمیر پوتین دستور الحاق بخش دیگری از اوکراین را به سربازانش بدهد، بیشتر شده است، انگلیس امروز (جمعه) به شرکت ها و سازمان های بزرگ هشدار داد که دفاعیات خود را در برابر "حملات سایبری احتمالی روسیه" تقویت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلیس بارها به ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به خاطر تجمیع حدود 100 هزار نیرو و سرباز در مرز با اوکراین هشدار داده اند.

مقامات روسی می گویند که غرب دچار روس هراسی شده است و حق ندارد برای مسکو درخصوص چگونگی رفتار پس از گسترش ائتلاف نظامی ناتو به سمت شرق بعد از سقوط اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 و ایجاد هرج و مرج در عراق و سوریه سخنرانی کند.

مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا (NCSC) که بخشی از آژانس اطلاعاتی شنود است، به سازمان ها و شرکت های بزرگ هشدار داد که انعطاف پذیری امنیت سایبری خود را در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: خود را در برابر حملات سایبری روسیه تقویت کنید

انگلیس: خود را در برابر حملات سایبری روسیه تقویت کنید