مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-28سياسي

وزارت نفت باید پاسخگوی عملکرد خود در استان بوشهر باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم از عملکرد وزارت نفت در زمینه اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر ناراضی هستند و باید نسبت به این وضعیت پاسخگو باشد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی 43 سال گذشته دشمنان توطئه های فراوانی را به طرق مختلف برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب داشته اند.

وی با اشاره به تهاجم نظامی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی علیه کشور خاطرنشان کرد: این مردم همیشه در صحنه حضور داشته و از این نظام و انقلاب دفاع کردند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

امام جمعه بوشهر خواستار برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر شد و ادامه داد: در این فرصت باید همه تلاش کنیم که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی به مردم معرفی شود.

وی به مشکل بیکاری جوانان استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس آمار مسئولان 15 درصد نیروهای پارس جنوبی بومی هستند و سهم 50 درصدی محقق نشده است و مردم این استان از سهم خود محروم مانده اند.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه مسئولان وزارت نفت باید پاسخگوی این ظلم در حق جوانان بومی استان بوشهر باشند افزود: متقاضیان اشتغال در تأسیسات پارس جنوبی دارای مدارک تحصیلی لازم هستند و مهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت باید پاسخگوی عملکرد خود در استان بوشهر باشد

وزارت نفت باید پاسخگوی عملکرد خود در استان بوشهر باشد