مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-28سياسي

امام جمعه اراک: مقاومت یمن آل سعود را نابود خواهد کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: سکوت مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حامی حقوق بشر در برابر جنایت ها و ظلم هایی که به مردم مظلوم یمن می شود، نشان دهنده ماهیت حقیقی آنها است.

وی تصریح کرد: ظلم و جنایت های رژیم آل سعود در برابر مردم مظلوم یمن در تاریخ بی سابقه است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه رژیم آل سعود با تشکیل اتحاد دروغین و خرج میلیارد ها دلار  طی سال های اخیر مردم مظلوم یمن را مورد بدترین جنایت ها قرار داده است، گفت: جنایت وحشیانه این رژیم علیه مردم یمن و سکوت کشورها در برابر این جنایت ها هیچگاه از حافظه تاریخ محو نخواهد شد.

دری نجف آبادی گفت: مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم یمن در برابر فشارهای آل سعود شکست های پی در پی این رژیم را رقم زده و بدون شک ارتش تا دندان مسلح آل سعود را نیز نابود خواهد کرد.

وی گفت: ملت مظلوم و شریف یمن بداند که تنها نیستند و نباید در برابر خواسته خود که همان استقلال است کوتاه بیایند، مردم ایران اسلامی نیز با همه وجود از آنان حمایت می کنند.

خطیب نماز جمعه اراک با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تاریخ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است که الگویی به سایر کشورها تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: مقاومت یمن آل سعود را نابود خواهد کرد

امام جمعه اراک: مقاومت یمن آل سعود را نابود خواهد کرد