مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-28بين الملل

افشاگری نفتالی بنت درباره تهدید شدنش توسط نتانیاهو


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی فاش کرد که نخست وزیر سابق این رژیم در جریان گفت وگوهای ماه مه گذشته درباره تشکیل دولت، او را تهدید کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، نفتالی بنت، نخست وزیر دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که در جریان گفت وگوهای ماه مه گذشته درباره تشکیل دولت این رژیم توسط بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسراییل تهدید شده است.

بنت در این باره تصریح کرد: زمانی که نتانیاهو متوجه شد که به او اجازه نخواهم داد اسراییل را به سمت برگزاری انتخابات برای پنجمین بار سوق دهد من را تهدید کرد.

او به من گفت: گوش کن؛ فهمیده ام چه در سر داری، بنابراین بدان که من تمامی ابزارهایی را که در اختیار دارم علیه تو به کار خواهم گرفت و هواپیماهای بدون سرنشین را به سراغت میفرستم و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد.

وی ادامه داد: نتانیاهو درباره از ارتش اش متشکل از گروه هایی در اینترنت و افراد وابسته به او در رادیو و تلویزیون و همچنین شبکه های اجتماعی صحبت می کرد.

بنت گفت: متوجه شدم که همه چیز بر عهده خودم است و اگر تصمیمی نگیرم، اسراییل از وضعیت موجود خارج نخواهد شد.

وی با اشاره به محاکمه نتانیاهو به اتهام فساد نیز افزود: نمی خواهم شاهد این باشم که نتانیاهو در زندان است؛ چراکه این تصویر خوبی برای او و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نفتالی بنت درباره تهدید شدنش توسط نتانیاهو

افشاگری نفتالی بنت درباره تهدید شدنش توسط نتانیاهو