مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-28سياسي

شهرستان دشتی با استفاده از توان و ظرفیت جوانان آباد می شود


امام جمعه دشتی خواستار توجه جدی به جوانان شد و گفت: شهرستان دشتی با استفاده از توان و ظرفیت جوانان آباد می شود.

- ، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های امروز نماز جمعه خورموج با تبریک پیشاپیش فرارسیدن یوم الله 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام امت به وطن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، این ایام را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت ها، جهت گیری های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه در قبال جهاد تبیین مکلف هستیم اضافه کرد: تاکید مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهاد تبیین، همه دلسوزان انقلاب را در قبال جهاد تبیین مکلف می کند و بر همه افرادی که اهل تریبون و فعالیت رسانه هستند و یا فعال فضای مجازی هستند، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی واجب است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: اینکه رهبر انقلاب بارها و از جمله در دیدار مداحان تاکید کردند که همه ما در میدان تبیین حرکت کنیم یعنی میدانی که امیرالمومنین (ع) و سایر ائمه تا لحظه آخر عمرشان حرکت کردند تا حقایق و واقعیت ها را برای مردم را روشن کنند، ما نیز باید در همین میدان حرکت کنیم.

زاهددوست با اشاره به جنایات وحشیانه عربستان و امارات با محکوم کردن حوادث یمن و نقش عربستان و امارات در این اتفاقات اظهار کرد: بزرگترین فاجعه انسانی و کودک کشی دنیا در یمن در حال رخ دادن است و مردم مظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دشتی با استفاده از توان و ظرفیت جوانان آباد می شود

شهرستان دشتی با استفاده از توان و ظرفیت جوانان آباد می شود