مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-28سياسي

برنامه های پرمحتوا، آگاهی بخش، امید آفرین و نشاط آور در دهه فجر اجرایی شوند


جوانان انقلابی و گروه های جهادی با مشارکت سازمان های دولتی و غیر دولتی و همچنین مردم نهاد با برنامه های پرمحتوا، آگاهی بخش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: روز سه شنبه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است، روزی به یادماندنی و سرنوشت ساز که از 12 بهمن تا 22 بهمن 57 برای ایران اسلامی رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: 12 بهمن 57 روزی به یادماندنی است که با بازگشت امام راحل به ایران اسلامی پس از 15 سال تبعید حاصل شد.

تشریح وقایع دهه فجر سال 57 امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه طی دهه فجر سال 57 وقایع زیادی به وقوع پیوست، افزود: 12 بهمن مصادف با ورود امام راحل به خاک میهن اسلامی شد.

شاهرخی، اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان انقلابی، بیعت نیروی هوایی با امام راحل، شکست دستور حکومت نظامی با حضور مردم در خیابان ها، تسخیر صداوسیما، اعلام همبستگی پادگان ها به ملت و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن را از مهمترین اتفاقات دهه فجر سال 57 برشمرد.

وی بیان داشت: در درون هر یک از این رویدادها مطالب فراوانی برای گفتن، شنیدن، نوشتن و تولید محتوا و آثار هنری وجود دارد، اگرچه تاکنون فعالیت های خوبی در این زمینه انجام شده، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پرمحتوا، آگاهی بخش، امید آفرین و نشاط آور در دهه فجر اجرایی شوند

برنامه های پرمحتوا، آگاهی بخش، امید آفرین و نشاط آور در دهه فجر اجرایی شوند