مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-28فرهنگي

کودکان در کاخ موزه نیاوران ماجراجویی کردند


همزمان با هفته گرامیداشت مقام مادر، کارگاه تفریحی-آموزشی «ماجراجویی در کاخ موزه نیاوران» با محوریت کودک، مادر و موزه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد.

- ، کارگاه تفریحی-آموزشی ماجراجویی در کاخ موزه نیاوران با محوریت کودک، مادر و موزه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و همزمان با هفته گرامیداشت مقام مادر برگزار شد.

این بازی تعاملی با هدف آشناسازی کودکان با موزه ها و آثار تاریخی این مجموعه و همچنین ایجاد انگیزه و علاقه در کودکان برای بازدید از موزه ها انجام شد.

در این کارگاه تفریحی-آموزشی که با همکاری یک مؤسسه و در ادامه مجموعه کارگاه های یک روز در شهر این مؤسسه انجام شد، کودکان 5 تا 8 ساله ضمن بازدید از موزه های مجموعه نیاوران، در یک بازی تعاملی به رمزگشایی معماهای بازی در آثار موزه ها پردازند و کاردستی های ساخته شده با الهام از آثار موزه ای را به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر، به مادرانشان هدیه دادند.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان یک مجموعه دوستدار کودک با دغدغه انجام کار فرهنگی معنادار برای کودکان تلاش کرد تا با اجرای این بازی، فضای مناسبی برای کودکان در موزه ها ایجاد کرده و آنها را با آثار شاخص موزه های این مجموعه آشنا سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان در کاخ موزه نیاوران ماجراجویی کردند

کودکان در کاخ موزه نیاوران ماجراجویی کردند