مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-28بين الملل

نمازگزاران مازندرانی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند


مردم مناطق مختلف مازندران پس از پایان نماز وخدت بخش جمعه، جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم و از ملت مظلوم یمن دفاع کردند.

- ، مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان های مختلف مازندران همگام با دیگر شهرهای کشور در پایان نماز وحدت بخش جمعه در مصلی ا این شهرستان ها، جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم کردند.

مردم مؤمن و همیشه در صحنه وانقلابی مازندران پس از ادای فریضه نماز جمعه با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا کشتار مردم یمن توسط آل سعود و امارات متحده عربی را محکوم و یکبار دیگر تنفر خود را از حامیان گروه های تکفیری و جلادان سعودی به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با محکوم کردن اقدام ضد انسانی و غیر قانونی آل سعود، خواستار واکنش مجامع بین المللی در مقابله با این اقدامات شدند.

برخورد مجامع بین المللی درقبال جنایات بشری در یمن امام جمعه آمل درجمع تجمع کنندگان این شهرستان با اشاره به کشتار مردم غیر نظامی یمن توسط اعتلاف سعودی گفت: باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود تا جهانیان به ماهیت اصلی رژیم آل سعود و همپیمانان آن پی ببرند.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی، افزود: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدت 6 و نیم سال گذشته تمام زیرساخت های کشور یمن ویران کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازگزاران مازندرانی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

نمازگزاران مازندرانی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند