مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-28بين الملل

انگلیس: روسیه در تدارک حملات سایبری است!


یک نهاد اطلاعاتی انگلیس در ادامه اتهام زنی ها به روسیه در اوج تنش با اوکراین، به مشاغل بزرگ درباره حملات سایبری مسکو هشدار داد.

- به نقل از رویترز، انگلیس امروز جمعه، در ادامه دمیدن در تنور تنش های مسکو-کی یف، به مشاغل بزرگ هشدار داد که خود را آماده مقابله با حملات سایبری روسیه کنند.

این هشدار از سوی مرکز امنیت سایبری ملی به عنوان زیرمجموعه ستاد ارتباطات دولت (GCHQ) صادر شده که یکی از اصلی ترین نهادهای جاسوسی انگلیس است.

دولت اوکراین روز جمعه 14 ژانویه (24 دی) از حمله سایبری گسترده به سایت های دولتی و همچنین سایت چند سفارتخانه این کشور در مناطق دیگر جهان خبر داده بود.

اکنون، نهاد اطلاعاتی انگلیس نیز با استناد به همین حمله و با ادعای رصد الگوی رفتارهای سایبری روسیه طی سال های گذشته، چنین هشداری را صادر کرده است.

نهادهای جاسوسی انگلیس پیشتر از روسیه به عنوان اصلی ترین تهدید قریب الوقوع خود نام برده بودند حال آنکه به زعم آنها، در دراز مدت چین است که به چالش اصلی دنیای غرب تبدیل خواهد شد.

انگلیس پیشتر گفته بود که مسکو به دنبال ایجاد دولت دست نشانده خود در کی یف است حال آنکه لندن در هم صدایی با آمریکا، احتمال تحریم ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را نیز رد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: روسیه در تدارک حملات سایبری است!

انگلیس: روسیه در تدارک حملات سایبری است!