مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-28سياسي

آموزش عالی در دشتستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است


آموزش عالی در شهرستان دشتستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان است.

- ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه مبارزات بی امان ملت ایران در طول سالیان متمادی با استعمار و استبداد می باشد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پدیده مبارکی است که ملت ایران در طول بیش از چهار دهه با تمام وجود از آن حراست نموده و هزینه های سنگینی پرداخت کرده است.

امام جمعه دشتستان افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی امید به آینده را در دل تمامی مظلومان و محرومان جهان و منطقه به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی جهت احقاق حقوق مسلمانان مظلوم غرب آسیا و مقابله با ستمگری ها و زیاده خواهی های جبهه استکبار جهانی با تمامی حاکمان مستکبر و ستمگر درگیر شده و آنان را با شکست های مفتضحانه مواجه ساخته است.

وی با بیان اینکه پای این انقلاب و نظام اسلامی خون های زیادی ریخته شده و تاوان سنگینی پرداخت شده است افزود: ملت ایران برای به نتیجه رساندن انقلاب و نظام اسلامی مظلومیت های بی شماری را در طول بیش از چهار دهه متحمل شده است.

حجت الاسلام مصلح ادامه داد: این انقلاب و نظام اسلامی و ملت ایران، دشمنان قسم خورده ای دارند که بارها نشان داده اند لحظه ای از توطئه علیه آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی در دشتستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

آموزش عالی در دشتستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است