مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-28سياسي

برنامه های دهه فجر آگاهی بخش و نشاط آور باشند/ لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر آگاهی بخش، نشاط آور و امید آفرین باشند، بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به پنج سفارش و توصیه امام باقر (ع) به جابر بن یزید جعفی اظهار داشت: اگر به تو ظلم کردند تو ظلم نکن، اگر به تو خیانت کردند تو خیانت نکن، اگر تو را تکذیب کردند خشمگین نباش، اگر تو را ستایش کردند خوشحال مشو، اگر تو را سرزنش کردند ناراحت نباش، ملاک کتاب خدا است، ببین سخنت، رفتارت، گفتارت بر اساس کتاب خدا، سنت رسول، توصیه ها و دستورات ائمه معصوم است یا نه، چرا که ترازو سنجش بر اساس اینها است.

وی تاکید کرد: اینها با تقوا و دل بستگی به ذات ربوبی حاصل می شود، در این راستا خود و همه شما را به تقوای الهی و توصیه امام باقر (ع) فرا می خوانم.

لزوم اجرای برنامه های امید بخش و نشاط آور در دهه فجر نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: این دهه به یاد ماندنی و سرنوشت ساز از 12 بهمن تا 22 بهمن 57، برای ایران اسلامی و مردم مسلمان ما رقم خورد، آغاز دهه فجر روزی به یاد ماندنی است که با بازگشت امام راحل به ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر آگاهی بخش و نشاط آور باشند/ لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی

برنامه های دهه فجر آگاهی بخش و نشاط آور باشند/ لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی